В окупованому Луганську обмежено рух шляхопроводом: Хто будував

Примітно, що у прикордонній з Луганською Ростовській області (РФ) знаходяться 15 заводів, які спеціалізуються на виготовленні залізобетонних конструкцій. Менше з тим,незважаючи на проблеми з логістикою, приймається рішення щодо постачання в окупований Луг

В окупованому Луганську припинено автомобільний рух по шляхопроводу по вулиці Радянська.

За інформацією з місця подій, пов"язано це з поточним ремонтом асфальтового покриття шляхопроводу.

Окупаційна адміністрація Луганська закликала мещканців міста обмежити пішохідний і велосипедний рух по старій частині шляхопроводу в зв’язку з демонтажними роботами в рамках другої черги його відновлення.

Варто зауважити,що 3 лютого 2016 року рух транспорту через шляхопровід було перекрито.Тоді обвалився 15-метровий прольот його тротуарної частини. Будівельні роботи на аварійному шляхопроводі почалися 1 березня і тривали до грудня місяця.

Зауважу, що у червні 2016 року на засіданні "ради міністрів ЛНР" самопроголошений голова окупаційної адміністрації Луганська Маноліс Пілавов поінформував присутніх, що опори для нового шляхопроводу будуть поставлятися в окупований Луганськ з Білої Церкви, з місцевого заводу залізобетонних конструкцій (ЗБК), через Ростов-на- Дону (РФ). За словами Пілавова, основна проблема полягала саме в доставці матеріалів для будівництва.

ПАТ "Білоцерківський завод залізобетонних конструкцій (ЗБК)" зареєстровано за адресою: м. Біла Церква, вул. Січневого Прориву, 39. Реєстраційний номер підприємства: 00130659. Головою правління підприємства на той час, з листопада 2015 року, була призначена Хромова Анна Сергіївна. Крім того, Хромова була і директором Донецького заводу мостових конструкцій.

Справа втім, що Донецький завод мостових конструкцій та Білоцерківський завод ЗБК разом з ЗАТ "Бетон Нова" входить в ТОВ "Виробниче об’єднання "Італіш", яке пов’язують з бізнес-інтересами екснардепа попередніх скликань від Партії регіонів Ігоря Шкірі.

Станом на 2016 рік, ПО "Італіш" було прописано на окупованій території — в Донецьку.

Примітно, що у прикордонній з Луганською Ростовській області (РФ) знаходяться 15 заводів, які спеціалізуються на виготовленні залізобетонних конструкцій. Менше з тим,незважаючи на проблеми з логістикою, приймається рішення щодо постачання в окупований Луганськ опор для шляхопроводу саме з Білої Церкви, через Ростов-на- Дону (РФ).

Відкриття шляхопроводу після капітального ремонту відбулося 26 грудня 2016 року.

За інформацією аналітичного відділу ГІ "Права Справа" на будівництво нового шляхопроводу в Луганську "урядом" самопроголошеної "ЛНР" виділено транш у розмірі 110 млн рублів.

Цікаво було би почути реакцію спеціальних служб України на факти можливої співпраці керівництва Білоцерківського заводу залізобетонних конструкцій з окупаційною адміністрацією Луганська.

Нагадаю, що згідно з постановою № 1035 Кабміну України "Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію" від 16 грудня 2015 року забороняється постачати подібного роду продукцію на окуповані території.

Опублікував: Дмитро Снєгирьов

Інші публікації автора

Деталі вбивства поліцейського. Чому не відстрілювалися? Ми за це гроші платимо, - Снєгирьо

понеділок, 22 квітень 2024, 7:15

На Вінниччині застрелили поліцейського під час перевірки автомобіля. Як так сталося, що правоохоронці не були готові чинити опір? Чому подібний випадок відбувається на вперше? Як могли спровокувати стрілянину? Детальніше про це розповів військовий експ...

Не дивуйтесь! Росіяни сказали правду про фронт. Йде прорив на Крим за планом НАТО, - Снєгирьов

понеділок, 22 квітень 2024, 6:15

В західних ЗМІ повідомляють про катастрофу на фронті, але російські воєнкори кажуть протилежне. ЗСУ не тільки розширили плацдарм на Херсонщині, а ще й регулярно кошмарять ворога за допомогою дронів. Схожа ситуація і на Запоріжжі. А в Криму відмовилися ...